dilluns, 24 de setembre del 2012

Benvinguts i benvingudes

Pels qui no em coneixeu, em dic Beth, tinc 22 anys i sóc mestra, especialitzada en Educació Infantil. Fa dos cursos vaig acabar la carrera a la Universitat de Girona, però encara no he tingut l'oportunitat d'exercir. Ara bé, des de l'estiu passat estic fent classes particulars de suport a nens amb necessitats educatives especials.

Com dic al meu perfil, sóc de naturalesa inquieta i em sento compromesa amb les causes socials. A més, em considero poc amiga de les classes magistrals, ja que el meu ideal és el d'una escola des de i per a la vida. Això m'ha dut a estudiar Psicopedagogia, aquest cop, a través de la Universitat Oberta de Catalunya.

I d'aquí el bloc! Feia molts temps que em plantejava crear-ne un, però al final sempre ho acabava deixant córrer. Per sort, aquest semestre m'he matriculat a "Noves tecnologies de la informació i la comunicació en educació" i he trobat l'excusa perfecta per no endarrerir-ho més. Probablement, durant un temps aquest espai serà força monotemàtic per motius acadèmics, però la meva idea és utilitzar-lo per potenciar el creixement personal i, sobretot, contribuir a repensar l'educació i mirar de promoure una pedagogia alternativa. Penso que és només a través d'aquestes, que es pot canviar el món. Així que, què us sembla? M'acompanyeu en aquesta empresa tan ambiciosa?

Espero trobar-vos per aquí de tant en tant. Ens queda molt camí per fer! ;)


3 comentaris:

  1. Doncs ves per on, bla, bla, bla, sí.

    ResponElimina
  2. Hola beth! Comparteixo amb tú moltes idees. Em sembla una idea , projecte , estil molt interessant.
    T'hi acompanyaré sempre que pugui.


    Petonet!


    Yoyo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Yoyo! M'encantarà tenir-te per aquí :)

      Una abraçada!

      Beth

      Elimina